Monday, October 25, 2010

Soo...yeah

Esimest korda siis siin.Nagu millegist pole rääkida väga.Vaheaja esimesed päevad ongi sellised,pisut igavad või nii.Sõpsil on ka blogi või nii,samasugune ainult,et inglise keeles,kui keegi tahab vaadata,siis www.lavenderterrace.blogspot.com.Vaadake siis kindlasti,ta hästi tore inimene;).Mingi masekas on peale tulnud lähiajal.Nagu mõtled mingeid hull musti mõtteid ja nii.Endal hakkab ka vastik:D Peaks ikka olema selline nagu tavaliselt,energiline ja rumal ja naljakas,aga eks ma siis varsti jälle olen selline.Kolmapäeval sõidan Tallinnasse.Aanoh,ma ei tea,suht pikk tekst siin nüüd,kirjutaks veel natuke,äkki? Trenni ei viitsi täna minna.Pisut kahju on,aga rõve ilm on väljas ja endal pole ka erilist viitsimist jooksma minna.Üldse,nagu ma juba ütlesin,viimased päevad on nii tõsised masekad olnud,et täitsa lõpp.Mõtlen koguaeg ühele inimesele jne.Noega praegu polegi midagi kirjutada,kui trenni läheksin,siis kindlasti oleks:D Seal saab alati nalja:D
Agajah,tsaukki;D

2 comments:

  1. saara saara saara . kas sa siis eiteadnud , et vähemalt pärast punkti käib tühik ka ? . :D mina kll topin seda igalepoole , kuid sa võiks neisse vähestssegi kohtadesse panna . :D

    ReplyDelete
  2. Ma olen laisk inimene,vaata,mul arvuti ei tõmba neid punaseid jooni alla,kui ma kirjutan ja ega ma eriti ei keskendugi:D

    ReplyDelete