Wednesday, December 7, 2011

let it go

jou

tuju on nullis, kuigi pole ühtegi põhjust, miks peaks olema, sest hinded on korras ja pole kellegagi tülis kah;) Ma lihtsalt...olen nii väsinud..millegist, millele ma ei oska nime anda, ega selgitada. Igatahes tuju on nukker.

Tänasest(ja eilsest) siis:

eile:
kool oli suht lahe ja väga enam ei mäleta, aga paul lihtsalt keset inglise keelt hakkas oma KINGI VIKSIMA??? kõik naersid :D:D ja artur lasi eesti keeles ns deodoranti :P kena klass meil ikka ;D
igatahes siis geograafias väike järeltund ning klassijuhatajatunnis tegime jõululoosi, ma sain õnneks tüdruku :D

täna:

esmalt kool, loodusõpetuses saime sitaks pahandada, haigelt ebaausalt ning halvad hinded peale selle kahh  :(
siis inka seal polnud õpsi kohal ns sai haigelt naerda, sain teada, et ***** teeb mulle kingituse, ütles et kingib midagi lahedat ning loodab et ma ei solvu, sest paljud võtavad seda solvanguna hmm...
igatahes siis prantsuse keeles TK ametite peale, seal läks suht hästi, loodan viie saada, kuigi osad tähemärgid läksid valetpidi:(
siis kirjandus seal tegime pea suu!/tõmba uttu!/kuues sõrm peale lugemiskontrolli
ning siis vene keel seal sai naerda

siis koju seal nsm unine siis trenni alguses soojendus siis mingi võistmelisvärk, võitsin kõik korrad(3) <3
pm ülejäänud trenni tegime paarismängimist karl ns lollitas jälle siis linna korraks, siis tagasi koju, lubasin mampsile et lähen temaga vanemate klassiõhtule aga ei läinud siiski niiet ta pidi papsiga minema, kellel oli suht kiire, niiet kumbki ei olnud väga õnnelik-.- nojah juhtub peaks õppima aga ei viitsi midagi ei viitsi lihtsalt tahaks ns olla mittekuimidagi teha vennakesel homme sünna, saab kaheksaseks tal nii armas külaliste nimekiri awwies<3 osorri et täiesti meaningless post loodetavasti kunagi tuleb mõttekam bai

No comments:

Post a Comment