Tuesday, May 17, 2011

Kollased tossupaelad


 Täna esimest viite tundi polnudki, õnneks:) Läksime botaanikaaeda ja nagu tavaliselt, nalja sai ilgelt palju :D 
Jõuame sinna kohale ja siis meile jagatakse mingid töölehed, kahvad ja hunnikutes karpe ja siis jagunesime gruppidesse. Minuga ühes grupis olid Marta, Epp, Edvin ja Teele. Kohe hakkas nalja saama. Esimene kord, kui Marta suvaliselt kahvaga tõmbas, sai ta kala kätte XD, aga kahjuks pidime ta vette tagasi laskma, kuna ta oli kalapange jaoks liiga suur :(
Siis me saime tükk aega lihtsalt muda ja rohtu... ja liuskureid.
Ja siis püüdis Edvin hunnikutes kalu. Esimese kalapüügiga sai otse loomulikult ropult nalja
Edvin: Kala, kala!!
Epp: Kas sa niisama lollitad?
Edvin :Jah!
(näitab meile kahva, seal sees on kala, valab selle liuskuritega ühte kaussi)
Marta: KALA SÖÖB LIUSKURID ÄRA!!!!!!!!
Edvin: Haha,...lollakas.
Ja siis me uurisime neid vee-elukaid luubi all:D Puruvana oli lahe:D
XDXD
*ülejäänud koolitunnid*
Keh kasvatuse ajal moešõu proov
Seal ka ma mingi niisama karglesin ringi, kõik teised tegid korralikult kava...
Pärast kooli tegin ajaloo kontrolltöö järgi ja siis Epu poole(ta pidi mulle kava muudatused selgeks õpetama) 
Paneb muusika käima ja kuna seal toas kus arvuti on, tantsida ei saa, läheb koridori harjutama, et kava meelde tuletada. Natukese aja pärast tuleb tagasi, keskmine sõrm arvuti poole püsti(HAHA, nii naljakas nägi välja, HAHA) XD
Ja siis õpetas ta mulle laulmist jne.(ma tahan Tartu I muusikakooli sisse saada, tahan hakata kitarri õppima, aga esmalt on mul vaja katsed ära teha):D




1 comment: