Monday, May 9, 2011

*headdesk*

Sorry, ma pole nüüd kaua - kaua kirjutanud, arvatavasti mõtlesid kõik ,et ma lõpetasin ära blogimise. Ma ise arvasin ka.Lihtsalt, minu jaoks on nii raske niimoodi oma päevasündmustest rääkida, et huvitav ka oleks. Mõned ju oskavad... Aga tegelikult, mida ma kaeblen, ise ju nüüd alustan uuesti :)
Muidu, niipalju kui seda maid ka olnud on, see on/tuleb üpris väsitav:S
 2 tasemetööd on ära olnud, 3 on veel ees. Kuigi ma absoluutselt ei saa aru, misjaoks meil seal kunstis on vaja tasemetööd teha. Muusikale ja kunstile pööratakse koolis extra vähe tähelepanu ju (meil oli nagu jagatud, et muusika oli 2 veerandit ja kunst on 2 veerandit)
No otse loomulikult ma teadsin, et see tuleb, aga see et õpetaja lihtsalt jagab meile umbkaudu 5 - 7 paberilehte kätte ja käsib pähe õppida tasemetöö jaoks ja siis tegeleb kunstitunnis mingite kreeka vaaside joonistamisega edasi, tuli küll üllatusena:(
Aga no tänasest siis..
Esimese tunni magasin maha, tüüpiline mina:D
Siis oli vene keel ja ma sain oma tasemetöö kätte, pool puntkti jäi kolmest puudu, BÖÖ:(
Arvastavasti oli töös rohkem punast kui sinist lõpuks ikkagi...
*ülejäänud koolipäev ei vääri märkimist*
Trenn.
Siim on tagasi:D(tegelt peaks siin :( olema, aga ma olen praegu heas tujus, äkki kunagi editin ümber :D, tegelikult on kohe lärmakam, kui tema kohal on, niiet põhimõtteliselt on ikkagi :D)
Ja siis me Johannaga feilisime. Julmalt.
Me pidime soojenduseks tegema mingit harjutust, ehk lööme servikasti sees mingi palli 20 korda üksteisele(mõlemad löövad siis 10 korda) ja meie tegelesime sellega kogu ülejäänud trenni...
*piinlik vaikus*
Aga jah siis...
No ja siis ma läksin raamatukokku endale Nöslingeri "Vahetuslast" laenama, et see läbi lugeda, tegelt tuli see juba tänaseks lugeda, aga ma unustasin...
Laupäeval muidu, kui Ahhaa keskus avati kell 21.00 siis Kristo&Oliver&Karl(on 1 tüüp, esimest korda nägin:D,Karlovast muuseas, Jane, sina äkki tead:D) olid ka seal ja siis mingi hetk kui ma planetaariumi järjekorras istusin, siis nad tulid ka sinna ja siis me suhtlesime(otse loomuliult, iga kord, kui Kristo oli mind seal varem näinud, oli ta "Tere Saara!" hüüdnud, aga see minu arust ei klassifitseeru suhtlemise alla, sest ma ei öelnud midagi vastu) ja üllatavalt lõbus oli :D

No comments:

Post a Comment