Tuesday, December 28, 2010

Ahoi,
pole jälle kaua-kaua kirjutanud, nüüd süümekad:)
Midagi pole juhtunud ka vahepeal. Täna lähen kinno, esmalt vennaga Megameelt3D:)16:45 vaatama ja siis õhtul üksinda 22:00 Narnia kroonikaid vaatama, keegi tahab äkki liituda minuga?:) Peaksjälle küpsetama:) Viimati tegin leivatiramisu, kõrvetasin riivleiva ära, niiet...:) Teisest küljest, ka juustukoogi toiduained ootavad külmkapis+kohupiimakreemi on ka veel järel.Hmmm...
Hakkasin just mõtlema- polegi see talv suusatamas ega uisutamas käinud, peaks minema...
Vabandust, millegist pole kirjutada, koolis ikka põnevam:)
Prantsuse keel igatsen eriti, kuigi õpetaja on jah väga korralik on minuarust prantsuse keel väga ilus ja õpetaja on ka tegelikult väga väga hea:)
Pealeselle, Jane käib siin mulle pinda ka,et ma kirjutaksin, ta ise haige niiet tal suhteliselt igav, aga neljapäeval tuleb ta trenni ikkagi.Muhahahaa.Mis te arvate, milline normaalne inimene detsembris jäätist sööb? Eks ikka mina, üldse ma olen hakanud detsembris palju rohkem jäätist sööma, suvel joon siis kuuma teed 24/7. Üldse, ma ei taha suve, need on nii igavateks ja üksluiseteks muutunud,tahaks juba kooli lõpetada ja tööle minna:)
Haha:D
Ei aga tegelikult ka, kes tahab hullu tüdrukuga kinno minna õhtul? Palun-palun-palun:D

No comments:

Post a Comment