Monday, December 6, 2010

Mina pole süüdi!!!

Hei.
Et ma pole siis kirjutanud nüüd kaua aega suht. Täna oli siis kool(üllatus-üllatus) nagu tavaliselt,nõme,igav ja masendav.Geograafias sain ühe iksi ja ühe arvatava kolme.Kool sai läbi,jooksin trenni,jäin Jossuga hiljaks ja jooksin viis ringi. Siis,kogu ülejäänud trenni arjutasin ma kuidas palli õigesti vindiga lüüa ja see oli väga igav.Koduteel käisin poest läbi ja ostsin krõpse.Jõudsin koju,koristasin kähku toa ära, aitasin emmel eelroogi valmis teha ja siis hakkasin matemaatikat õppima.
 Nt:Matkaja läbis esimesel päeval 37,5% kogu teest, teisel päeval 25%, kolmandal aga 18 km. Kui pikk oli teekond?
Vastus: 48 km.
Lihtsalt väga mõttetu,minuarust aga me vajame seda kogu oma ülejäänud elus
 Tund tagasi jõudsid külalised siia. Esmalt tüdrukud ja siis Max.
Siis ma alguses ajasin niisama juttu,lugesin pärast seda oma krimijutu lõpuni ja hakkasin siis matemaatikat õppima ja mul samal ajas oma toas makk käis ja siis tuli sealt hea laul ja siis ma läksin ja laulsin kaasa:D
Ja pärast seda tuli Dagö-Muusik ja nüüd kummitab mul:
Õues kohisevad puud
sulle tere hommikut
sa ei suudelnudki kuud
hoopis mingit muusikut
värvi koorub vannitoas
baaripukist lilla kints
august alla kraanijoas
voolas lootus leida prints
Vot.
Ma ei teagi enam millest kirjutada,midagi põnevat ei juhtu:)
Et kui keegi taga otsib,olen matemaatikaõpiku taga:)
Tsauki.
PS: Kui kuskilt h-d või k-d või v-id puudu on siis need klahvid mul hästi ei tööta.
PS2: See pealkiri on niisama,ma ausõna ei teinud midagi:)
PS3: Milky Holmesil polegi uusi osi veel:( Buääääää

No comments:

Post a Comment