Monday, November 29, 2010

Jou:D

täna oli siis nii et koolis olin ma täna väga korralik:),tegin kaasa ja puha,noh,õpsid ikka karjusid meie peale,mitte midagi uut:D ahjaa,matas meid jäeti kauem istuma,õps oli nii närvi läinudXD Karjus Magna peale ja Epu peale ja...:/ Ja siis 10 minutit oli möödas,õps karjus meile: ''KADUGE MU SILMIST!!!!''  Kõik olid mingi:''Oeh,jess:D'' Ja siis onju,kõik jooksid ära hästi kiiresti,mina olin ka ikka esimeste seas:D
Ja siis ma tormasin trenni ja seal oli väga irw. Esmalt olin ma niisama Anu ja kellegaiganes,onju:) Jasiis ma niisama mängisin seal,Anu õpetas,et kuidas noh,seda ja seda,keegi ei saa aru ju neist tenniseväljendistestXD Ja siis jõudsid Johanna,Siim ja Kristo ühel ajal. Ametlik osa(õnnesoovid) ja siis hakkasime mängima midagi ja siis kristo vingus minu ja siim johanna kallal,noh nagu ikkaXD Ja siis tuli Laura.(mäluauk)ei,kolme mängisime siis:).Toni tuli,mängisime rootslast (poisid lollitasid,ei täpsusta:)) Ja johanna pakkus kommi ja siis oli vist trenn läbi ja siis ma läksin poodi ja ostsin  väikesele täditütrele kingituse ära:D Ja nüüd ma olen siin:D


TSAUUUU:D
TÄNA OLI NIIHEA PÄEV:D:D:D




http://www.gallerynosco.com/image/artwork/Banksy/Laugh_Now_54_fullsize.jpg
SEDA SILTI PEAKSID POISID KAELAS KANDMA:D:D:D:D:D

No comments:

Post a Comment