Saturday, December 18, 2010

Võtsin selle ühest blogist, pole mõtet kuri olla ^-^

[mu nimi on] Saara
[hommikul ma] ärkan aeglaselt, äratuskella peale
[kõik, mis ma vajan, on] sõbrad, muusika ja kodu
[armastus on] see, mida sõnadega väljendada ei suuda.
[ma kardan] kõrgust, üksindust,
[ma unistan] kõigest?:D
[ma tean] seda, et ma ei tea midagi.
[ma tahan] et mu soovid täituksid :) et mul oleks selline elu, mis oleks väärt elamist.
[mul on] palju raamatuid:D
[ma soovin] et oleks juba jõulud.
[ma vihkan] loomapiinajaid, julme inimesi,
[ma igatsen] suveaega
[ma kuulen] muusikat ja kassi nurrumist
[ma otsin] .. vastuseid?
[ma kahetsen] et ma olen nii tagasihoidlik olnud enamuse oma elust ja selle tõttu jäänud ka paljudest imelistest asjadest ilma.
[ma armastan] muusikat ja kasse.
[ma hoolin] oma sõpradest ja mulle kallitest inimestest
[ma alati] naeran imelikkude asjade peale
[ma tantsin] väga harva.
[ma nutan] mõnikord.
[ma alati ei] ütle seda, mida ma tegelikult mõtlen.
[ma võidan] imelik olemises:D
[ma ajan segadusse] inimesi oma käitumisega.
[ma vajan] oma 4 lemmikkohta(kodu, kool, Tamme tenniseväljak, Pierre kohvik)
[ma pole] enesekindel.
Mitu...
[korda on mu süda murtud?] .. 3?
[südant olen ise murdnud?] Ühtegi,ma arvan, keegi ei tule rääkima + ega ma nüüd eriti võluv ka ei ole...
[lähedast sõpra mul on?] kes teab, kas neid ongi? Kui siis, siis üks.. või kaks.
[armi?] palju, väga-väga palju:D
[asja on mu elus, mida kahetsen?] väga-väga-väga palju
[unistaja] oojaa.
[alkohoolik] ei.
[friik] kindlalt lugemisfriik:D
[sarkastiline] jaa
[sõber] jaa.
[tagasihoidlik] jaa, loodetavasti
[jutukas] mõnikord, oleneb mis inimestega olen.
[vastassoo juures märkan esimesena] see, kas ta naeratab pigem võltsilt või mitte
[kas suudaksin elada arvutita] suudaks küll, aga see elu oleks raske :D
[kumb on valusam: füüsiline või vaimne valu?] vaimne.
[usaldus?] hindan seda :)

No comments:

Post a Comment