Wednesday, December 8, 2010

08.12 öö oli lihtsalt õudne. Algas nii,et nägin õudusunenägusid: Sain prantsuse keeles kolme ja siis samal ööl tuli varas ja lasi mind maha. Niimoodi,et pauk käib, mina katsun tuikavat kohta, näpud saavad veriseks ja siis suren. Selle koha peal ärkasin üles. Lamasin natuke aega ärkvel, kuidagi vastik oli olla-.-
Siis jäin magama. Natukese aja pärast ärkasin üles,olin kindel et nüüd on aeg kooli minna ja hakkasin ennast riidesse panema. Teksad ja T-särk, kõrvarõngad ja käevõru. Otsustasin siis,et vaatan, mis kell ka on, kell oli 03:17. Õudne. Tark mina:) Tõmban siis kähku riided seljast, kõrvarõngad ja käevõru muidugi unustan ja magan kella seitsmeni. Siis hommikul äratan venna, soovin palju õnne ja annan kingituse üle(Hergé koomiksid) ja äratan ema. Emme hakkab kooki küpsetama:) Samal ajal otsib vend üles ülejäänud kingitused ja aab need. Mu emalt ja isalt sai ta: Sõnamängu,Muumitrolli padjapüüri ja...fotokA.
Oeh:S Veab tal:) Kooli jäin hiljaks, õnneks emme kirjutas vabanduse-_- Kõik juba kõpsetasid piparkooke, kellel asju polnud ja need kellel olid, kudusid. Mina,otse loomulikult läksin piparkooke küpsetama:) Tutvustasin oma õpetajale ühte väga lahedat itaalia laulu, mille järgi hakkame tantsima(Ricchi e Poveri-Mamma Maria). Kõigile väga meeldis:)
Järgmine tund oli prantsuse keel. Tunnikontroll. Väga lihtne. Niisama lollitasin siis seal. Tegin Marcuse tukaviskamist järgi, tema kiusas mind, mina teda, nagu tavaliselt:)
Siis oli matemaatika. Midagi uut.
Inglise keel. Midagi uut.
Geograafia. Tunnikontroll:2 Oeh:(
Tunnid läbi:) Üritasin koju minna. Sixten, Aaro ja Hendrik pildusid mind:)
Üritasin koju minna. Taavo ja Marcus kiusasid mind.Umbes nii:
Mina: APPI!
Taavo: Ma ausõna ei viska sind. Usalda mind.
Mina: HAHAHAHA
Marcus: Hoopis mina viskan sind!(viskab mööda)
Mina: APPI! (varjun väravate taha)
Taavo: Kui sa minema lähed, ma ei viska sind. Kui ei lähe, viskan. Usalda mind.
Mina: HAHAHAHA
(Hakkavad Aaroga rääkima, üritan minema hiilida, Marcus märkab, üritab visata, mööda, jooksen minema:))
Nüüd olen kodus. Teen eesti keele kodutööd:) Reklaami. Ja räägin Janega:)

No comments:

Post a Comment