Friday, December 10, 2010

Õpilase töö on raske,räpane ja palgata.Aga teatavasti peab keegi seda tegema

Ahoi.

Kool. Väga palju õppida.Kohe pärast kooli tormasin koju ja sealt otse Avonisse - asju ära tooma. Uus lauvärvipalett mulle(8 värvi) ja väikesele täditütrele huulepulk:) Igatahes, kohutav lumetorm oli:S
Väga vastik. Tagasi tulles kõndisin ma veel vastutuult ja ja väga valus oli:( Käed ka külmetasid - olin ühe kinda ära kaotanud:((hiljem leidsin üles ka:)) Käisin hiljem veel mingist poest ka läbi ja leidsin endale suurepärased riidepärlid:) Ostsin kohe ära ka.
Umbes 16:14 jõudsin koju - siis lippasin kohe venna sünnipäevale Jõmmul - läksin lapsi kantseldama ja nii. Väga lahe oli muuseas. Esmalt onju niisama passisime seal väljas ja ma valvasin jõmpskaid:)
Siis läksime sisse. Alguses vaatasime filmi Jõmmu kohta - ma arvan et päris suur hulk inimesi on seda näinud:) Siis õppisime nööri keerutama. Muhahahaa. Kõik tahtsid konkskäed olla:)
Keerutasime nööri ära, rääkisime Liisaniga ja siis teised läksid muinasjuttu kuulama ja ma jäin üksi enda Agatha Christiet lugema(''Surnud mehe temp'').
Kõik tulid tagasi - jõime teed ja sõime muffineid ja siis hakkasime (jõulu)ehteid valmistama:)
Paanitsesin seal natuke. Kätteõpitud abitus - nagu ütleb meie matemaatikaõpetaja Anne Lindström.
Aga kaks ehet sain kokkuvõttes ikkagi tehtud. Kuueaastane õpetas mulle muuseas:) Ja ta meenutas Matut natuke ja siis ma kogemata ütlesingi Matu talle ja siis oli pisut piinlik olla.-.-
Aga kokkuvõttes oli seal ikkagi väga lahe:)
Peaks filmi vaatama.''Moskva pisaraid ei usu'' tuleks tegelikult uuesti läbi vaadata - väga hea film on :)
Ja juustukooki tuleks küpsetada, ja šokolaadiküpsiseid vaniljekastmega ja pilte tuleks teha ja õppida tuleks ja...Nii palju on teha-.-
Aga jah...mangotee ja muffinid ootavad:)

No comments:

Post a Comment