Friday, November 4, 2011

cute little kittens don't exist

Nojamh. Aeg sai otsa. Kaput. Kõik. AAARGH mapean sinna tagasi saama lihtsalt, super klass super inimesed niipalju nalja sai nomaisaa lihtsalt ülilahe kool, kõik oli ihtsalt niilahe aargh tahaks seal forever after olla no tglt ka sorri et ma mingit mõttetut teksti panen lihtsalt ei suuda uskuda et ma pean nüüd enda kooli minema, mitte et mulle seal ei meeldiks, aga tead harjud ära oma klassikaaslastega seitsme aastaga niiet pisut igavaks läheb nagu aga ei tõesti lihtsalt see kui palju nalja sai igal pool Veerikus, see kuidas Hannes seal end igatpidi paljastas ja kuidas me Helluga margi täis tegime venekeeles ja kuidas Hanna ülipalju tooliga ümber kukkus ja kuidas 7b on täiesti ära rikutud klass na aga nummisid biebereid täis;) ja et mulle ülipalju meelidb Daneli cap ja kuidas Mellu lihtsalt nii haigelt ilus on aga Hellerin siin on samasugune btw :D ja kuidas see klaas täis sülitati ja nende keka on sitaks lahe ja loodusõpetuse õps on ülicool ja lihtsalt niipalju mälestusi on lihsalt no maisaa kirjutan neid suvakalt kuidas pähe tuleb ja kuidas inka õps meid hannaga klassi esiotsa kolis ja kui ma pidin daneliga mngit paaristööd tegema ja kui hannes katusele lukustati :D ja kuidas söööklavärk on imelik ja kui keegi 7b-st mu tagumikku käppis ja kuidas matas Jaanis soola sõi ja mingit pauguvärki tegi ja millised ilusad rohelised tossud ottol on ja kuidas Veerikus  nii külm on koguaeg:D ja kuidas kermo babyt laulis ja kuidas me täna helluga gardeka ust kinni hoidsime ja kuidas me daneli capi proovisime koos ja kuidas ingrid ülipalju nalja teeb ja kuidas hannes ei luba ennast geiks sõimata ja kuidas kogu nädal ülipalju sünnipäevi oli niiet jagati ülipalju kommi MÖNUUS ja kuidas vene keeles hellu koguaeg minu peat maha tegi ja kuidas hellul ja mellul NIIIPALJU ehteid on ja kuidas musaõpsilt sõimata saime ja kuidas pioneer on PARIM ja kuidas trepist ülesalla jooksmine niilahe on ja kuidas rahel mu vihikusse sodis ja kuidas ülipalju kallisid sai tehtud tänase päeva jooksul<3 ja no niipalju on veel rääkida ja kuidas me vett puhastasime täna ja kuidas ajaloos on ülilahe ja kunstis ja matas ja lotas ja kõikides teistes tundides ka ja kuidas neil lhtsalt niisuper klass on missest et kõik ütlevad et see mingi hull klass 7b on hullem ja kuidas arvutiõpetuses kõik endale blogid tegid(k.a. poisid) ja kuidas lihtsalt niipalju nalja sai sorry guys lihtsalt ei mäeleta crohkem no aga supper päevad olid tibud täiega tahaks kogu veerandi seal veetavoleks ülilahe :D:D tgt ka mdea kuidas ma nüüd enda kooli lähen ei saa üldse niipalju nalja ma kardan :S a vb saab ka ei tea ju :)AHJAA kuidas hannes koguaeg maria ja eleriniga flirtis URRRR :P ja nagu tglt kaa seal oli lihtsalt ülilahe ühesõna PARIM KLASS EVER :D niisiis supper oli teiega hakkan kõikide blogisid folloma btw andke ainult aadressid<3 davai nüüd vaatan kättemaksukontorit edasi :D

No comments:

Post a Comment