Thursday, November 17, 2011

so what we get drunk so what we smoke weed we're just having fun

Sorry musikallikesed et pole nii kaua kirjutanud vno aega pole üldse-.-
Koolis oli ülilahe täna käsitöös ikka kõigelahedam nalja sai paljupalju :D kenad pildid tulid kahh :P
Mul olid uued kõrvarõngad mida tuli max eksponeerida niiet mul olid juuksed kinni vägatase igatahes epp ja elerin ütlesid et ma näen välja nagu mingi sõjaprintsess või keegi :D:D eima väga rahul sellega :Dvene keele KT sain nelja mdea mul on vene keeles kt-d alati viied olnud ma suht arvasin ka et saan nelja kuna mul läks halvemini kui tavaliselt leidsin lõpuks oma MP-4-ja üles vägahappy kolmap. oli suht lahe vno üldiselt seal saab kõige rohkem trenni tehtud millegipärast :D:D aga kahju et oliver ja krsito varasemasse gruppi läksid kunaoliver oli parim temaga oli hea harjutada ja ega kristo ka väga alla ei jäänud :D aga ei nuriseks lahe grupp on koos praegu trennis meid viis vist suht mõttetu trenn oli midagi erilist ei teinud sassu hiljem kiusas gardekas tal oli pulse5-vi ja mulle of ei andnud T_T nojaa muidu hanna meil juba kaks päeva ööseks suht lahe igatahes muud polegi tahaks nädalavahetust juba bio kontra 3 that suck dude-.- no ja muud suh polegi vist tahaks hinded normi saada siis oleks kohe rohkem vabadust :D umm bye siis

1 comment: