Wednesday, November 30, 2011

database

joujoujou

sorry guys pole kaua kirjutanud täna oli suht lahe päev koolis nsm igasugust värkisärki nalja sai pisut(NUUT, XARA, JUTA Õ., NOLAV, WERRNER,MARKUS) kes arusaavad,siis saavad ;)
Igatahes pärast kooli koju siis trenni, jõudsin suht täpselt gardekas sai nalja kõigiga :D Siis onju väljakule tegime Marite ja Sassuga soojaks siis Oliver hakkas ära minema, ma vaatasin tagasi ja ütlesin "tsau, oliver" nagu tavaliselt ja siis ta tegi mulle mitu korda silma ;) umm... siis mingihetk marite läks teisele väljakule mardigamängima me mängisime sassu vaheldumisi karltoomase vastu ja siis mingihetk hakkasimeängime et see kes võidab läheb järgmisele väljakule kuna ma alguses olin sassugapaaris siis me koguaeg kaotasime :D:D siis mingihetk jõudis mingi teine tüüp kohale siis olime sassuga eraldi võitsin mingit tüdrukut 4:1 siis marit 6:0 siis karlile kaotasin 4:2 aga see oli sitaks ebaaus mäng enivei :D:D vahepeal suutsin prolt käna käia KÕIK irvasid me is pro :D:D siis hakkasime paaris mängima ma olin mardiga-.- tegime karlile karmilt ära siis ta tahtis vkätt suruda mul oli nagu ei aitäh siis ta oli nagu nooh ise tead, mina: mis sa tood õnne või? tema: ei too siis või? yeasee oli pro siis koju siis hanna poole siis tagasi koju vahepeal said uued eksad ja sviiter ka ostetud :D nojaa siis õppima ongi kõik davai tsau

No comments:

Post a Comment