Saturday, September 24, 2011

armastus on illegaalne, vihkamine on vajalik


                                        like this pic

aaargh, suht karm närv on sees, I'm scared :P
Mis siis kui me Sassuga feilime seal karmilt ja siis on nii awkward seal olla. Mu serv ei ole ju tegelikult väga hea-.- Noja pühapäeval sinna Head Cupile Johannaga. Brr. Kui ma seal ka feilin siis ei lähe enam mitte kunagi mitte ühelegi võistlusele-.- Loen praegu Johanna blogi mingeid vanu poste ja staffi see nii haiglaselt naljakas no:P Tsiteeriks, aga ei viitsi :D no ikka haigelt fun teksti on johanna sinna pannud, igakord kui ma neid loen, on mul tunne et ta oli neid kirjutades totaalselt pilves :D
Nojah, Jane lubas tulla vaatama, ma ei tea, kas täna või homme või mõlemale, aga tule igatahes :D
Still really really scared, no see toimub Tähtveres ja ma kardan, aga ma loodan, et seal läheb üle:P:D
Muidu kolmapäeval käisin esmiest korda trennis, ainult poisid olidki:Matu, Mark, Kristo, Oliver ja Karl Toomas, Sassu oleks ka pidanud tulema, aga ta ei saanud -.- Kristo, Oliver, Matu ja Mark suht sõimasid mind koguaeg, mingiaeg sai Kristo Kajarilt tappa, et mis ta kiusab mind :P Noja me mängisime mingit karmi paarismängu,tegime kõhu- ja seljalihaseid ja staffi :P Neljapäeval samamoodi :P Kontrolltöö oli venkus ka neljapäeval, aga ma teginselle ülihästi ära :P Ja mu etteütlus oli viis :PNoja tglt mul suht norm hinded praegu peale mata :P
Aga nu davai, ma läehn nyyd, pesen juuksed 2ra ;)

No comments:

Post a Comment