Monday, September 12, 2011

I'm always told to be the dreamer kind wake up one morning and your dreams are life never let them, bring me down never let them, tear me down. I always thought that I would follow you. Every place and everything you do but I'm happy to be by myself, I don't need no-one else...

Hello, people!

Sain uue koti ja uued teksad vahepeal :P
No, täna oli ofc kool. No otseloomulikult tuli uue koti ja teksadega eputada (egolaks), niiet peegli ees veetsin xtra kaua aega :D(tglt mitte, kui aus olla :P) Esimene tund oli mata(funfunfun), kirjutasime vihikusse mingite hulkade ja ühisosade ja muu sellesuguse kohta :P Teine oli keka, kuna me pidime täna 60 meetrit jooksma, oli mingi karm soojendus ja staffi ja nii, ja siis jooksime ära ja kõik said viied, kuna Tähti ei teadnud meie eelmise aasta aegu(WINWINWIN), siis teine tund oli uuesti mata(oeh) ja siis me tegime sama jama edasi. Kekast tulles suutsin ma muuseas kooli peale oma ühe musta kõrvarõnga ära kaotada-.- Pärast seda oli prantsuse keel, siis eesti keel ja siis inglise keel(mina olen Tarzan ja Lotta on kloun:P)
Noja siis trenni.
Johanna oli tagasi üle pikapika aja:D
Meil oli suht palju inimesi tglt, Kristo, Siim Tanel, Johanna, Jane, Rahel ja Alexandra :P Ja mina.
Alguses pidid Kristo ja Jane panema kokku selle 'minivõrgu' või midaiganes, eksole ja ülejäänud mängisid siis Anu ja Kajari vastu. Siis mingihetk hakkasime 'kolmnurka mängima või naq kolmnurka kaksnurga vastu tglt, mingi mina, Rahel ja Siim Tanel olid ühel pool ja Johanna ja Alexandra teisel pool. Me võitsime :P :D
No ja siis korjasime pallid kokku, hakkasime paarides kolme mängima, Annabel jõudis just selleks hetkeks kohale, no ja siis olin mina temaga,  Siim Alexandraga, Kristo Raheliga ja Jane Johannaga, mingihetk jõudis Karl Toomas ka kohale, tundis mu ära(see võttis tal umbkaudu 3 trenni aega :P :P),Kristo olevat minust väga palju rääkinud?!O_o ,siis jõudsid Matu ja Mart kohale, Matu naeris mu pehme löögi üle :D
Siis sai meie trenn läbi, ja Johanna sõimas mind mu uute pükste pärast emoks*nuuksnuuks*,aga siis ma sain ta koolikotile kaks korda jalaga pihta (payback time :D) *evil laugh* ja siis läksin mina ka koju. Poole tee peal hakkas vihma sadama ja siis see pesi selle mure maha või nii(J., sa tead, millest ma räägin ) Tglt suht suva, kas nad meeldivad üksteisele või mitte, ma ausõna väga ei hooli, sain üle noh. Tahaks nüüd koolile ja tennisele keskenduda, pole vaja endale jälle mingeid jamasid ja unistusi tekitada. Kui meeldivad üksteisele, siis meeldivad üksteisele, mis see minu asi on;) Nojah ja siis ma tulin koju :D
Sorri,et ma sellist teksti panin lõpus, ma tean, et see on kohutavalt häiriv, aga ma pidin selle kuskile välja kirjutama :)
Nu davai, ma nüüd vene keelt õppima :D

1 comment: