Friday, September 9, 2011

boredbored

Joujou

Haha :P Kool algas vahepeal siis :D Hullult nalja on saanud...again :D
Hullult mingeid lolle nalju jamidaiganes veel toimub koguaeg :P
Trenn on ka nüüd alanud vahepeal. Mingi praegu ongi minu trennis ainult mina, Siim Tanel, Jane käib üldiselt meie trennis kaa, mingi Mattias ja Kristo. Villem on kusagile ära kadunud, midaiganes, eks :D
Ja Johanna tuleb tagasi :P Yay :D Täna ta mingi helistas mulle ja rääkisime trennist ja maiteamillestiganes ja siis ta mingihetk küsis mult,et 'kas mulle ainult tundub nii või mul on mingi ilgelt imelik hääl' ja siis ma panin, et 'maitea, sul on koguaeg imelik häälniiet vahet pole' ja siis ta mingi 'sa pole ikka üldse muutunud' ja mul oli nagu FAIN SIIS solv. :P Ja siis ta küsis mult kas ma siis hakkan teda uuesti peksma, kui ta tagasi tuleb ja ma lubasin, et peksan ta sinise-kollasekirjuks :P Neljapäeval kuna sadas me tegime niisama füüsilist ja ma pidin ära surema nende kahe suure staadioniringi kätte :S ja mingi ilge hüppenööriga hüppamine ja maiteamidaiganes veel toimus ka. Oligi ainult mina, Jane, Rahel, kes hakkab nüüd meie grupis käima vist ja tema mingi sõbranna Alexandra :D Siim ofc ei ilmunud kohale :D Kool oli suht mõttetu, as usual, reedel ka :P Tegelt nalja sai ikka, aga mai viitsi sellest kirjutada no midaiganes eksole :D AARGHH, ma nii unine, aga magama ei viitsi minna :P Jane pani oma blogis mingit väga segast teksti grupivahetamise kohta, esmaspäeval küsin :D Nüüd kobisin läppariga voodisse :P Ma kardan, et ma jään siia lihtsalt magama vnii :D

No comments:

Post a Comment