Saturday, September 17, 2011

Say goodbye to the world you thought you lived in...

Hello.

<---- käisin seda filmi vaatamas :P
Täna on lahe päev olnud muidu. Esmalt ma ärkasin muidugi suht vara, kl 07:50 :D
Hanna oli meie poole ööseks jäänud, juba teist ööd :) Siis me pidime tglt õhtul, või no kuskil lõuna paiku minema Pühajärve Spaasse, ujuma ja bowlingusse ja baari lauahokit mängima ja kanatiibu sööma. Aga, kuna Jaanil oli mingeid asjaajamisi ja Priit ja Sam läksid Märdi juurde õunamahla tegema, ning mina thatsin sõpsidega kinno minna, lükkus see homse peale, nojah. Igatahes täna ma niisama koristasin, ja nii, õhtupoole läksin R.-i, H.-, S.-teni ja T-ga kinno "Cowboys and aliens" vaatama.Ülilahe film oli. No nii super lihtsalt. Alguses küll oli,et vb oleks pidanud ikkagi

gi Smurfe vaatama minema, aga filmi käigus muutsin oma otsust :P
Noja praegu niisama jutlen Janega, panen lolli totaalselt ;) Aga ma räägin K-le trennis. :D
Vot. Ma loodan, et julgen. :D Nojah, nalja igatahes sai MSN-is väga palju. Aga, davai ma nüüd magama :P

PS. I really am over him.

No comments:

Post a Comment