Friday, October 26, 2012

half the population just waitin' to see me fail, yea right, you're better of tryin' to freeze hell.

nii tubli laps, kirjutan täna ka jee ohjee kõik need 3 inimest kes mu blogi loevad on väga tänulikud nüüd nuhjah.
igatahes trenn oli, ma jäin hiljaks pool tundi kuna ma magasin tundi sisse pm, ma pidin kl 10 ärkama ja ärkasin kell 2 ja trenn algas 3 ja ma pidin pool välja minema niiet jamps. muidu oli lebo johanna tegi palju pilte, tantsisime ja naersime ja värki nüüd kodus harjutan veel ofc kolmapäeval jj-streeti halloween, ma olen probably st. trinian'si koolitüdruk, look umbes selline:
ainult et niikõhnad jalad mul kahjuks pole :( kuigi trennist soovitasid paljud mul nõiaks hakata, johanna ütles kah, et ma needistatud ja musta salguga nagunii polegi midagi juurde vaja oi tänud :D aga siis hüppasin emmeissi töö juurest läbi sain batteryt ja šoksi, läksime vennale järgi, homme õhtul oleks šoppama läind aga ma rakveres homme, lähen külastan kohalikku spaad ;) yeaa ma pilte ei lisa kuna maisaa koguaeg igalpool kaamera näpus käia mind kuidagi nagu häiriks mdea. peaks äkki lihtsalt teloga tegema vms nujah. jälle pole midagi põnevat kirjutada mai imesta et vähe lugejaid on. üldse tuju kuidagi sitt&külm on kaa. paar lauset enne oli tuju jumalast 5+ ja nüüd selline. imelik. vahelduvad kiiresti. see sp et ma pubekas veel, ise arvan küll et ma ikka teenager aga jaanika lükkas selle teooria oma suurepäraste väidetega(mis kirjamusta väga just ei kannata ;)) ümber. nuujah siis olen pubekas öäk see kõlab kuidagi koledalt jällegi :D kuidagi nii kole tunne on üldse. sellesmõttes et hommikul kõlbas veel kuidagi peeglisse vaadata a nüüd hoiaks kaugemale. kaameratest kah. välismaailmast kah. praegu ei suhtleks kellegagi oleks niihea tunne. selline üksildane. aga mitte halb üksildane, selline hea. nagu maioska seletada, peate ise aru saama. see tunne kui sa oled megapaljude inimestega suhelnud ja siis saad ÜKSINDA muusikat kuulates koju kõndida ja kodus ÜKSINDA süüa ja siis ÜKSINDA arvutis olla. vms. selline hea tunne. tahaks nii. aga tahaks et mitte kedagi ei oleks mitte kuskil. et nad oleksid kuskil teises dimensioonis üldse. et käiks linna peal ja ei näeks mitte ühtegi tuttavat. ei näeks üldse kedagi. lihtsalt oleks üksinda. see oleks lahe. a nojah igatahes peaks minema asju pakkima
ja siis üritada oma telo laadima saada. ja enda talvesaapad alla võtma, kuigi need liiga soojad praeguse ilma jaoks. ja veekindlad ka mitte. ja need nahksed tossud jällegi liiga õhukesed. no on jama rsk. üldse mingi kahtlane tuju väga. selline vahelduv. umm mdea . teemadega ka nii et hüppan ühelt teisele. tahaks nagu rakverre a samal ajal väga ikka ei taha kaa. no krt mdea raisk. midagi ei tea. ei taha ka teada. mingit paska teksti voolab minust sellise lõpmatu joana välja. miks. mul on igav. kõik on igav. maailm on igav. elu on igav. universum on igav. lähen vaatan veic big bang theory't äkki läheb tuju paremaks tsau

1 comment: