Thursday, October 18, 2012

take me down to the paradise city, where the grass is green&the girls are pretty

heya.

jälle 2 päeva möödas. kujundus nii tibilik mul, agaq muuta ka ei viici. laiskolenjahmisteha. homme sotsiaalpsühholoogi juurde, äkki saan siis lõpuks aru, miks mu hinded on allapoole igasugu arvestust. täna oli mdea tavaline, aa lubasin täpile&männile&anettele, et lähen täna füüsilistele katsetele, ja vedasin täpiga juba kommide peale kihla kaa, omg :S aa ja lubasin talle sünnipäevaks pitsat teha, ma nii awesum friend, aga ta peab mulle meelde tuletama siis. everybody talks, everybody talks, everybody talks..too much. neon trees <3 <3 <3 dumdamdumdadumdadumdumdadumdumdadadumdumm, starting with the whisper, no maisaa kui hea licalt, aa õigus ma jäin vist kooli juurde pooleli. no igasugu asju juhtus, ei oskagi midagi välja tuua nagu, oli kuidas oli. mdea kas ma viicin sinna värgile minna siis tuleks enne kähku ära õppida, saaksin oma uute dressikatega uhkustada igatahes jee ;) :D aga ei tglt ka ma õppima nüüd, oleks tahtnud veic magada pärast kooli, agano sain arvuti kätte ja teate küll, kuidas see läheb. avastasin,. et mu mp4 töötab, jesshhjesshhjesshh, sellel oli vist kõrvaklapiava katki aga vb licalt puhastamata kesteab, ma puhastasin ära, pole veel teada saanud, kas nüüd töötab korralikult, sest sellel vist laadija katki, niiet ees koguaeg see tühja aku pilt, kui sisse lülitan. emme lubas tööl küsida, kas äkki neil on sobivat laadijat. lets hope for the best. i say have a nice day- bon jovi, oh kui head laulud käivad järjest. võtsin meigi maha, kena koletis nüüd igatahes. vaatasin natsa leverage'i aga NÜÜD tõesti õppima. ma jälle weheartit'ist sõltuvuses see niilahe koht ju. ausõna enam ei tea mida kirjutada. aa mul päevikus ja veel paaris kohas nunnude poiste nimekiri, mis aina suureneb, liiga palju vaba aega ei ole minusugustele kasulik. kui minusuguseid üldse on veel. kesteab. kui on siis palun kontankteeruge minuga, eksole? olen viimase kahe päeva jooksul umbes 8 polli suurepärast 100% eesti õuna ära söönud, ainult et need palju paremad kui eesti õunad. kahtlane, eks? oi tra kell juba 17.30 ma nüüd tõesti õppima, aa ja ma nagunii loner forever kui just mõni calvin kleini modell ei taha minuga abielluda. või äkki tahad lausa mitu? aa ja ameerika supermodellis nüüd mehed kaa, dreamcometrue. ma liiga palju twitteris, need hash-tags panevad asju kokku kirjutama aga byebyebye nüüd

No comments:

Post a Comment