Thursday, October 25, 2012

i'm screaming out "f**k that"

pole nädal aega kirjutanud, ongi tagumine aeg. lugesin äsja johanna blogi ja oi-kui-meeldiv-üllatus, ta oli kõik trennipildid üles pannud, KAASAARVATUD need kus ma peal olin :S :D a pohh, trenn iseenesest oli lõbus, harjutasin pärast seda õhtul suht kaua ja nüüd hommikul kui koju jõudsin, kohe läpakas lahti ja uuesti tantsima. vahepeal vaatasin circa 10 minutit "up-i" siis otsustasin, et ei soovi uuesti kogu oma meigiprotseduuri korrata ja vaatasin oopis viimase osa leverage'i lõpuni. tuleks see uus season juba kiiremini :'( hanna jõuab tagasi täna, arvasin et reedel, a ma mingi jopski kah ;) jaanika on nüüd minujaoks must panter igaveseks, see tema jaoks vist niiväga meeliülendav ei ole. õhtuks oli mäkk, nomnom. reedel uus trenn. mdea kas me õpime edasi v mitte, mina isiklikult tahaks korrata veel. telo näitab, et twitteris 36 followeri, läpakas, et 41. huvitav, kumba uskuda? oeh mul nii räigelt külm praegu, vaataks project x-i veic äkki. jäi kunagi pooleli ja pole sellest saati seda edasi vaadanud. kuigi see pole ikkagi nii hea, a tahaks teada mis lõpus juhtub. sain endale imeilusa earcuffi tasku seppäläst, räigelt vedas kuna see oli viimane ja poleks küll viicinud selle pärast lõunakasse minna. misveel. kui ausolla siis tegelt polegi midagi enam väga kirjutada. ma lähen teen seda lollakat palli mis jäi vaheajaga lõpetada ja mida ma olen vaevalt alustanud. nujah, ups :S
ja ongi kõik.

No comments:

Post a Comment