Tuesday, October 16, 2012

say nothing

Aokei ma ikka räigelt hale, et pole kirjutanud mingi kuu vnii. teisipäev on muuseas, jeeey. eile oli(d) trenn(id), ma tennisesse ei läinud, mul maksmata kah. eks vaatab mis saab sellest. sassu lunis nagunii et füssi tuleksin. jj-street oli lahe, lenel pidas väga inspireeriva kõne, mis mulle õudselt meeldis, nii et üritan ennast ikkagi kokku võtta. huvitav kui ma kirjutaks ilma tähemärkideta, kas oleks väga ebamugav lugeda? proovime igatahes kool oli eee huvitav mdea sitasti läks. ei see ikka ei istu mulle, tere tulemast tagasi tähemärgid (TTT) :D mul on räigelt lahe kõrvarõngas muuseas, juba 2 sõpra on küsinud, et kust said ja tahaks kaa. aga ma kardan, et seal poes oli ainlt 1 selline kaht värvi (oranž; ja valge; mul endal oranž, aga ostan täna valge kaa) ning kui aus olla tahan ma, et mu riided ja ehted oleksid ikkagi võimalikult ainulaadsed ;) ootan hannat, tal trenn praegu, siis käime veic šoppamas, leidsin endale meganunnu h&m-i sviitri ja ühed lahedad dressipüksid, ostan siis selle kõrvaka ka ära. ja dk-fashion müüb mingit hästi lahedat kassipildiga kampsunit, mille kohta viiner ütles, et ebays müüakse odavamalt ja hästi palju erinevaid, niiet natuke internetišopingut teeme kah :D oeh ja ma peaks lõunakasse ka minema enne laupäeva, aga küll jõuab :D mihkel on kuri&sander kahtlane :D tal naise ripsmed(sellised piiikad ja tumedad :D) ning ta ise ütles veel, et "lähevad tüdrukutele hästi peale" lol. hmm mdea kiire on olnud, mul halvad hinded kah :( :( :( :( :( haigelt nõme agagagagagagaaga mdea muidu läheb huvitavalt. trennis tekkis üks 'väike' probleem, millest ma rääkida EI taha. mul läks lõhnaõlipudel täna katki koolis(meil oli keka), agano õnneks see suht tühi kah, nagunii tahtsin uut :D ja 1 verivärske(ehksiis EILE ostetud) ja üks mitte nii uus, aga siiski suht uus kõrvarõngas kadunud+hellerini kingitud kaelakee kaa NUUUKS :'( kahju, aga mis sa teed. ma nüüd lähen ja magan natsa ja siis õppima, tsao

No comments:

Post a Comment