Tuesday, September 18, 2012

i'm a little bit lost without you...

nii, okei mul 8% akut telol, vaatab äkki saab ära kirjutatud. Kool oli tore, matas sain aru, prantsuse keeles sain aru, human studies' sain aru, käsitöös ja eesti keeles sain loomulikult aru. siis lonkisin koju, õppisind, panin trennideks asjad kokku, loomulikult kontrolliti et kas ma ikka tennisesse tulen. jõudsin kohale, nägin igasugu tuttavaid, duh, andsin infot. anu ei tundunud väga õnnelik, et ära lähen. ega ise ka ei taha :'( aga mdea ma nii krdi koba ja mdea kas mul lubatakse edasi käia kui ma jj-streeti ka. siis tennises oli lõbus, naersime, karjusime, tennist mängisime üllatavalt palju selle kohta, kes seal kohal olid :D 18:45 tormasin garderoobi, johanna juba helistas küsis kus olen, emme tuli järgi, viis mind tänava otsa, ma suht kindel et ma poleks stuudiot üles leidnud kui ma poleks kahte tüdrukut pealt kuulnud :D trenn iseenesest oli lõbus, ainult riietusruum väikse, see harjumatu, sest ma olen harjunud suurte avarate tähtvere garderoobidega ja mdea tammel ok, aa noh ee trenn oli lahe :D mulle nii meeldis treener, aga väsitav oli sellesmõttes et kui ma mingi ühest trennist teise jooksen :D aa ja kui ma tennisesse läksin, siis tuli mulle andre vastu, ta vist käis meie koolis enne gümnat ja igatahes tal oli nagu särk seljas ja rätik alakeha ümber ja ma lihtsalt irvitasin seal. ta oli häirimatu igatahes :D mm täna juba teisipäeva õhtu, oleksin veerikul praegu, aga näe mamps ei lubanud :S nädalavahetusel väikesele istungile vb. kool oli lähe, väsitav aga naljakas :D variant C oli põhinali :D mm aga see vist ongi kõik, ma natuke lähen ja õpin no pyccku. bye

No comments:

Post a Comment