Saturday, September 1, 2012

but times change and colors too

hello. aktus oli. kl 10. pidin kl 8 ärkama et rahulikult ennast valmis seada aga ma ärkasin hoopis kl 9 kui issi tuli mind äratama, tormasin voodist välja duši alla, föönitasin juukseid ja panin riidesse samal ajal. tormasin kleiti triikima, just siis kui triigitud sai, ütlesid vanemad et see ikka ei sobi ning sundisid mind seelikut ja triiksärki panema -.- nii kiireks läks lõpuks et lainerijoont ei jõudnudki teha ja ripsmed jäid ka korralikult värvimata :S :D aktus iseenesest oli igav, midagi polnud kuulda, otsisin oma klassi tüdrukuid tükk aega, ei leidnud, andsin alla ja chillisin siis sassu, rassu ja anettega. lotta igatahes märkas mind mingihetk ja siis me tegime üksteisele seda tibilehvitamist igasugustes poosides kuni mulle öeldi et inimesed juba vahivad, siis lõpetasin ära. mingihetk tormasime siis kõik ustest sisse, käik ummistati ära, kohtasin sisse minnes maarjat, ta oligi tuka eest siniseks värvinud, väga awesome nägi välja :D siis toimus klassijuhatajatund, jõudsin viimasena sinna, lotta loomulikult tervitas mind ülevoolavalt ning taavoga vahetasin paar sarkastilist märkust stiilis "oh saara, nii tore et sa siin oled" "ma ei jõudnud ära oodata, kallis taavo, kuna ma saan jälle sinuga samas klassiruumis istuda" saime mingid õpikud kätte, läksime laiali. läksin kodust läbi, tee peal tegin lottaga mingeid lolle nalju, riinu oli ka oma väikse venna nilsiga kelle ma olin ilmselgelt laagris ära hirmutanud :D läksin kodust läbi, võtsin daneli pusa ning sain raha et operasse minna. Läksin epu juurde, meril, annabel, marta ning loomulikult epp ise olid seal, sõid kirjut koera(mis oli nagu ülihea) ning olid niisama. mingihetk hakkasime minema. jõudsime operasse, seal olid juba ühes lauas magnus, artur ning taavo ja teises lauas mihkel, markus, sander, siim, siim-tanel, richard, teine markus ning mdea vb keegi veel. igatahes tellisime ära, tellides juhtus igasugu asju, väga naljakas&awkward oli. jõudsime kuidagi oma joogiklaasidega lauani, kuigi suutsin siiski merilit müksata niiet ta ajas natuke oma joogist oma käe peale :D jõuame lauda, ns istume, räägime juttu, naerame. mingihetk lahkuvad markus, richard, sander ning 2 siimu, jäävad ainult mihkel ja teine markus. natuke pärast seda tuleb mingi pikk tüüp kes tuleb magnuselt, taavolt ja arturilt küsima, kas nad varsti valmis. koos temaga tuleb...matu -.- üritasin ennast varjata(okei tglt mitte väga, mul suht pohh) kuid noh ta nägi mind ning ütles sellise erilise(halvas mitte heas mõttes) häälega "saaaaaara" ja ma ütlesin samasuguse häälega "matuuuuuuu" vastu. njh olime seal veel natuke aega, mingihetk läksime ära, ütlesin matule tšau ja uksest välja. epp&meril läksid koos koju, mina, marta ja annabel läksime linnapeale. käisime kaubamajas ning taskus. mingihetk läks marta oma ja meie annabeliga oma teed. vp muuseas nägime seda nn siimu gängi ka. igatahes läksime bussi peale, ennem seda igasugused haiged naljad ja haige käitumine annabeliga, läksin bussi pealt maha annabeli kodu lähedal, hanna helistas, küsis maimäletagi mille kohta, igatahes leppisime kokku et lähen tema poole, läksin sinna, ...saatis mulle video endast, peaks ütlema et 5+ video oli , pioneeri ausõna. alguses ei saanudki seda vaadata, kuna ei olnud võimalik telos, siis läksime suurde arvutisse, hannal tuli meelde, et neil kõlarid katki. siis lqksime hanna arvutisse, kus internet oli alguses üliaeglane ja läks koguaeg ära, niisiis video pausis, alguses vaatasimegi minu telost esimest korda, senikaua laadis arvutis video ära, vaatasime sealt. Ütleks nii, et nalja ikka sai küll. hanna pidi minema ja ülakorrusel midagi tegema, ma rääkisin nsm edasi inimestega, mingihetk tulid leena ja mari koju. leena hakkas süüa tegema, ma läksin ülakorrusele appi kuna vaja oli. sõime ära, hannal oli igasugu probleeme kuna ta tahtis varem veerikule jõuda, ta jõudis vist kella kaheksaks. ma tahtsin enne kodust läbi minna ja riided ära vahetada, jõudsin koju ja mulle öeldi, et kui ma koduvõtmeid üles ei otsi, ei lähe ma kuskile. niisiis, ma teadsin küll et ma ei leia neid, ns keeldusin otsimast kah ja lugesin ja magasin ja sõin ja värki. mingihetk hellu helistas ja küsis kas ma tulen, no ma seletasin loo ära, eriti nõme oli see, et seal olid eriti lahedad inimesed ja suitsetajaid oli vähe. njh. muud väga polegi, hakkan kohe koju sõitma, niiet tsauks

No comments:

Post a Comment