Wednesday, September 5, 2012

burning down on me

heyhey. pole nüüd kirjutanud natsa, nii mingi 4 päeva vist? igatahes suht öö on praegu, taylor swift ft b.o.b-i both of us käib raadios. hea laul. täna oli mdea ei olnud tegelt mõttetu, koolis oli täitsa lõbus. trenni ei läinud, männi lööb mu maha arvatavasti :D okei tglt probably mitte :D ma ikka veel nii tige et sellised vastikud trenniajad on :S JA RASSU LÄKS ÄRA TENNISEST!!! nagu mismõttes T_T siim läheb ka (vist) ära kuigi ei usu väga, pohhui mul. füüsikas oleks et peaaegu magama jäänud, ütleks nii et õpetaja on kergelt uinutav, aga vb oli asi minus, sest 7-mes tund käis ja ma ei olnud hommikul kohvi joonud. mdea midagi muud erilist ei toimunudki väga, tegin vahelduseks tundides kaasa kah :D aga ma nüüd magama kah, silm vajub juba kinni
aa õigus nägin imearmsaid kassipoegi ühes kortermajas, neid oli neli. üritasid maailma uudistada. sellised ikka päris pisikesed lühikeste vurrude ja sabadega, kõrvad kikkis. kõige julgem hiilis vaikselt kõht vastu maad mööda rohtu, aga kohkus mind nähes ära ning pages tagasi rõdule. teine oli ennast niimoodi põõsasse peitnud, et ainult nägu oli näha ning 3. ja 4. piilusid rõduvarbade vahelt. igatahes õudselt armsad loomakesed :3 :)

No comments:

Post a Comment