Saturday, September 8, 2012

apologize

okei. jälle on 4 päeva möödas. kuidas ometi?? öelge mulle, kuidas???? ee lõbus on olnud, igast värke toimunud, neil pikemalt ei peatu, sest ei või iial teada kes seda loevad. mm...täna mingi suht mõttetu päev, olin mampsi peale nii tige, et blokkisin teda kogu päeva, lihtsalt ei rääkinud ega midagi. ausõna ma ikka veel krdi tige ta peale, homme teen samamoodi. hanna pool praegu, ma vaatan seda super-mike'i nendest meesstripparitest, KURADI ILUSAD kehad neil ikka!! ühesõnaga mõttetu päev oli, sittagi pole toimunud. aa hannal hääl ära ja see niii naljakas tal selline madal mehe kurguhääl ja siis ma juba tükk aega irvan selle üle, mwhahahahhahaaha. janega sa täna ikka räägitud. nii tõsistel kui ka naljakatel teemadel. you cheer up my world, girl! muidumuidumuidu, lugesin uue cosmopolitani läbi, terve list asju juba sealt mida kindlasti tahan. koolis läheb hästi muideks, homme pean õppima kah -.- raske kuidagi. aaja tänu koolile on juba 11 aegu uni peal ja selline padjanägu et ohjesuschrist. olen oma pruuni nahkjaki kuskile kaotanud, mdea kuidas sa sellise asja üldse ära kaotad anoh ma olen kõigeks võimeline. kuradi halb ilm oli täna, niiet ei saanudki midagi teha/kuskil käia. nojah nuuks :( misveel? eiolegi midagi vist. tahaks jõule juba millegipärast mitte et ma eriline lumefänn, sorry noh, aga see aasta õpiks tõesti lumelauatamise ära korralikult. suusk nagu ei tõmba ja kelk ei paku pinget niipalju. seenädal ei käinudki trennis, ajad ei meeldi, just sellised kellaajad kus lebolt õpiks midagi lihtsat ja kuulaks muusikat ja magaks tsipa ja siis õpiks edasi mitte mingi et aa jee ajame palli taga woohoo. taon seina praegu, natsa valus juba jalgadel. kaotasin kõrvarõngataguse ära, mingi raamatukoguraamat kah kadunud ja olen juba teeninud nn stuudiumis ühe hüüumärgi, mis läheb siis kirja x-i eest. OKEI, niiet koolis ei lähe niii hästi. sellesmõttes see on lihtsalt töö mille ma ära unustasin muidu ma aru saan küll. kay, nüüd tuli unekas peale, nagu laksust lausa, ma kohe kaputt, meik juba maha võetud, polegi muud kui silmad kinni ja unele. aidaa

No comments:

Post a Comment