Thursday, September 13, 2012

hold onto your heart

hellooo.
igatahes, väga kiirekiire post tuleb täna.
kool sakkis sõna otseses mõttes. pea valutas, süda oli paha, kuidagi kannatasin ära, kobisin koju. sain süüa, aspiriini ja natsa magada. siis hakkas parem. ee aa mingihetk avastasin triinu ja elina, ELINA meie altkoridorist, nagu tõsiselt kaa see oli väga imelik kokkusattumus lol :D rääkisime ns minu trepikojas nii umbes pool tundi, mu väikevend tegi mul margi täis, no lihtsalt super, armastan sind venna, musimusi <3 :D ee siis mdea igasugust värki juhtus. aa vb lähen tennisest ära kuna anu keeldus mind teise gruppi panemast ja need ajad sitad, läheks siis hoopis jj-streeti. tegelt sinna läheks nagunii, tahakski kahes trennis käia+kunstiring kui võimalik. leppisin maritega kokku et laupäeval väike chill linnapeal, kutsuks mdea veel paar inimest, eks vaatab :D okei keel krt pm pool 12 mul kõik õppimata, kerge feil eksole? ee mis siis veel..ostsin uue geellaineri endale, õudselt vajalik info. mm aga muidu oli koolis lõbus töna, meriliga sai nalja. cathyga sai nalja, susiga sai nalja, sander jälle vahtis kahtlaselt.ok. miku käitus ka kahtlaselt, emm nojah :D aa ja kogu meie klassiga sai nalja ühesõnaga funfun.. aa ja kas te teate, et a14-aastased EI VÕI TEGELIKULT TIKKE OSTA???!!! mul oli nagu mida fakki inimesed kuigi ma sain siiski kätte need lõpuks. aa siis mingi kella paiku tulid nn "halvad uudised" okei tglt mul ausõna suht pohh temast :D :D eeeee...eeee...eeee..sittagi pole kirjutada, ühtegi naljakat juhtumit ei tule meelde koolist,  kuigi neid oli nagu megasuperhüperpalju nagu tavaliselt :P venku õps vihkab mind...probably igaveseks v kuskile sinnakanti. füsas oli...huvitav, ei hakka siin täpsemalt seletama, mida õps mulle ütles aga ee..jah :D kahtlaselt õnnelik tuju praegu lol :D :D keemias ma suht tegin kaasa, bios mitte kuigi meil oli põnev teemaga, aga kuna ma olin haige vp ei saanud ma midagi aru, niiet ma lihtsalt kirjutasin päevikut seal, keegi ei märganud midagi. marta tegi kogu töö, ma ausõna tänulik :) humm-humm, mis veel, aa jumaldan pinki laule, kindlasti on ta väga lahe ema :D ja nüüd ma lähen ja õpin kell ee näe pool kaksteist öösel, natuke inkat ja venkut ja ajalugu, sest ega magamine pole ju tähtis, okei bakaa siis.

No comments:

Post a Comment