Sunday, June 12, 2011

Charm you and tell you of the boys I hate, all the girls I hate, all the words I hate, all the clothes I hate, how I'll never be anything I hate. You smile, mention something that you like, Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like...

Heyhihello!

VÕRUST TAGASI!!!!
 Ahjaa, ma muutsin jälle kõigile nähtavaks.Lugege terviseks.

Alguses ma magasin sisse.Norm. Aga õnneks...sõitsime me hoopis kl kümme välja. Bussiga, muidu oleks pidanud tegelt autoga minema. Mingi jõuame kohale, otsime Olga üles, jõuame muusikakooli, oleme seal mingi 5 mintsa ja siis...astus Villem sisse. Norm. Ta mingi nägi mind, mul pm vajus karp lahti, NO KAMOON, MUL ON VAHEAEG xD
Nojah siis, siis ma tutvusin oma toakaaslastega, Karina ja Aljona. Siis oli mingi 3 tundi Lars Holmiga harjutamist, ma mingi ns passin nurgas *awkward moment* ja siis läksime hotelli. Villem ja mingi blond lokilammas a.k.a. Georg, kellega ta ringi hängis, olid juba seal ja viskasid meid veepommidega.Mööda. Jõuame tuppa...*mäluauk?* ja vist lähme ujuma(ma arvan), jõuame tagasi, tutvume mingite tüüpidega(Sille ja Krissu,meessoost) ja alguses taome ns kaarte, hiljem tõde ja tegu. Ropult lõbus oli, kirjutada ei viitsi. Ahjaa, kuna Villemi ja selle blondi tüübi tuba on täpselt meie kohal, siis nad mingihetk viskasid meid veepommidega(kuna meil kõik aknad lahti), nii et nagu vihma sadas, irw:D
Umbkaudu kell 2 oli mul ilge uni, natuke magasin, siis mängisime kaarte edasi/üritasime magama jääda, und ei tulnud, läksime ujuma. Kell oli 04.00 hommikul. Norm. Liiv oli täiega külm, aga vesi oli suht soe :D
Mingi 04.45 läksime tagasi, lärmasime natuke, aa vahepeal tantsis Karina laua peal:D ja siis kell 06.00 tuleb keegi pahandama ja siis me jäime magama, kuni kella kümneni äkki, lähme sööma, Marta juba lõpetab sööme, mingi makaronisalat ja võileivad olid, Villem jõuab ka mingihetk, üritab mind ähvardada(pärast seda, kui ta mind nägi, kannab ta igalpool veepomme kaasas), teised lähevad tundi, ma magan mingi 2 tundi, teised jõuavad tagasi, magame edasi :D Ahjaa, vahepeal oli mingi kontsert vist, Karina ja Aljona ei viitsinud kuulata, läksid Konsumisse, Aljona sai päikesepiste, hotelli.Mingihetk lähme sööma, pärast seda Konsumisse, et mina saaksin staffi osta, hotelli, ujuma(vist), tagasi, Villem(ja see blond kutt) tulevad tagasi, tulevad meid tüütama, mingi saatsid meile vahepeal sõnumi, et me oleme sitapead(käekiri oli nagu xD) ja ma mingi saan teada, et Villem on 11(Uups) ja Aljona&Karina saavad teada, et Villem on see lühike ja brünett, mitte see blond ja pikk(enda vanuse kohta), siis mingi purjus tüüpid tulevad vahepeal meie tuppa, ma põgenen 301-te, nad aetakse minema, lähen tagasi, loen, siis tulevad uuesti mingid purjus tüübi, keegi ameleb meie peegli vastas(irwxD), siis mingihetk Marta tuleb meie tuppa(Karina ja Aljona on kuskil purjus tüüpide toas), keerab ukse lukku ja helistab Olgale, kuna mingid purupurjus täiskasvanud on nende toas, nemad aetakse minema, ma lähen kõigi oma kodinatega sinna(Karina ja Aljona on ka seal, üllatus-üllatus), vaatame mingit filmi, ära ei saa minna, kuna Olga valvab koridoris, kuna ta otsustas meie toas magada, kuna mina läksin 301-te magame, nii et Karina&Aljona ei saanud ära minna, sest siis neid poleks enam välja lastud toast, mingihetk ta läks vist ära, üritasid minema hiilida(vahepeal tagusime kaarte, Kertu magas natuke koridori tugitoolis ja juhtus igasuguseid muid lõbusaid asju), jäid Olgale vahele, siis ma pidin ikkagi alla magama minema, Karina tahtis vahepeal Sille&Krissu kaarte taguma kutsuda, aga ei viitsinud ja siis me jäime magama, see oli mingi kahe paiku,ärkasime kl 9 üles, ma läksin duši alla(Brr, sooja vett ei olnud), siis läksin Martaga hommikust sööma ja pärast seda jalutama, siis muusikakooli, tundi, see sai läbi plaanitust varem, kuna Lars läks pisikestele tundi andma. Siis me pakkisime sünteka ja akordionid autosse, Villem ja SBT(see blond tüüp) hängisid seal, pritsisid meid(põhiliselt mind) veepüstolitega, ma läksin klassi veekeedukannu tooma, ta tuli järgi ja sai pritsimise eest vastu pead(Ouch, aga nõrgalt), pritsis mind veel, siis ujuma/päevitama, sööma(toit on igatahes kõvasti parem, kui meie kooli sööklas, nomnom), Kandlesse(see on see koht, kus esinetakse), mingi ns sõimame Villuga üksteist(norm.), siis see algab, esmalt noored akordionistid(ma muidu lisaks muusikat ka, salvestasin kõik oma MP-4-ja, aga mu jobu läppar ei tunnista seda, mis tähendab, et peaksin suurde arvutisse minema, aga vot ei viitsi, aga ma teen täna ühe postituse veel siis), siis vanemad akordionistid, õpsid jne.(nagu ütlesin, hiljem lisan oma lemmikud), aga tegelt ka ma ei teadnud, et akordionist saab sellist muusikat välja võluda, ma olen seda alati külatantsuga seostanud(sellepärast oligi see vahepeal nii ebapopulaarne, aga nüüd on see jälle in), ja siis ma mingi sõitsin Martaga koju, nüüd olen kodus, jalad täiega valutavad, sest emps unustas mu DC-d autosse, üks mu gladiaatorsandaal läks katki, nii et ma pidin oma ketsidega käima, mis hõõrusid ja kuulan Muse-i ja Locksleyd, aga emm..tsau siis.

2 comments: