Monday, June 6, 2011

I'll pretend my heart's not on fire...

Hey:D


Tänasest siis.
Ärkasin mingi hästi vara, natuke ennem äratuskella(ma tean, kellel ikka suvel alarm peal on, kui mitte minul), see oli siis mingi 08:53? ja lugesin Jerome Klapka Jerome jutustust "Kolm meest paadis" ja jõin kohvi(nomnom). *niisama* Mingi kell pool kaks hakkan trenni minema, Siim tuleb ülekäiguraja juures vastu: "Trenn on Tähtveres muuseas." Mul on nagu: "MISASJA?? Mina küll ei teadnud!!" Aga nojah, ma jäin natuke hiljaks ja Jane veel imestas, kuidas ma nii kiiresti kohale jõudsin(muuseas, kas keegi teab, kuidas neid...emm...kiisusilmi(??) teha, võino need nunnud silmad noh...) ja siis mingi mängisime, suht mõttetu, Janel valutas pea ja mul kõht:( Aga nojah, trenn sai läbi, ma võtsin no-spad ja läksin Martaga linna. Esmalt Verneri kohvikusse(jäätisekokteilid on seal ilgelt head, mina joon alati apelsinimahlaga ja tema ploomimahlaga:D ja mina võtsin viilu münditorti(ma ausõna ei tea, mis see on, kuid see on hea, nii et vahet pole) ja tema võttis Napoleoni kooki) ja siis läksime linna, käisime natuke Kaubamaja poes(sealt ma leidsin täiega lahedaid ehteid) ja Terranovas ringi, ma leidsin ühed lahedad lühikesed püksid ja paar lahedat toppi. Kuna mul raha ei ole(nagu tavaliselt), siis ma neid ei ostnud, aga õnneks on sünnipäev suht lähedal ja mu vanaema põleb soovist mulle riideid osta...:D
Siis ma pidin koju inema, kuna lubasin oma väikse vennaga Kung Fu Panda 2- te vaatama minna, see algas kell 18:15 ja, noh, see oli suht lõbus tegelikult:)
Ja siis ma leidsin Expressionist paar lahedat käevõru ja kaelakeed:D
 Well, that's about it...

PS: Haigelt lühike post tuli täna:D

PS2: Ilgelt kummitab see laul:D

Christina Perri - Arms

i never thought that you would be the one to hold my heart
you came around and you knocked me off the ground from the start

you put your arms around me
and i believe that it's easier for you to let me go
you put your arms me and i'm home

how many times will let you me change my mind and turn around?
i can't decide if i'll let you save my life or if i'll drown

i hope that you see right through my walls
i hope that you catch me cause i'm already falling
i'll never let our love get so close
you put your arms around me and i'm home

the world is coming down on me and i can't find a reason to be loved
i never wanna leave you but i can't make you bleed if i'm alone

you put your arms around me
and i believe that it's easier for you to let me go

i hope that you see right through my walls
i hope that you catch me cause i'm already falling
i'll never let our love get so close

you put your arms around me and i'm home

you put your arms around me and i'm home.♥
PS3: Ma lähen Martaga 10 - 12 juuni Võru Akordionimuusika päevadele. How cool is that?!

PS4: My hairspray rocks(L)!

2 comments:

  1. RE:My hairspray rocks!!!!!!
    Kui tohib täpsustada, siis ma arvan, et saa räägid ja mõtlesid Liisu oma!!!
    Vabantust, kui ma eksisin!!

    ReplyDelete
  2. Common!!
    Kuna sul uus post tuleb!!!!!!!!

    ReplyDelete