Tuesday, June 28, 2011

No, I don't wanna leave, but I must keep moving ahead, 'cause my life belongs to the other side, behind the great ocean's waves...



Hello,BAY-BEEEE:P!,
TÄNA ON MU SÜNNIPÄEV! :P

No, igatahes, ma pole viitsinud/saanud suht kaua aega kirjutada, sest ma tulin alles pühapäeva õhtul Korjusmäelt tagasi. Laupäeval käisime Rakveres "Noor-Eestit" vaatamas, see oli naq ülilahe etendus :D Mingi kahe paiku öösel jõudsime Korjusmäele, nelja paiku jäime magama. Hommikul ärkasime mingi 12:40(polegi tegelikult nii hilja ju) ja ülejäänud päev ns lebotasime, pakkisime asju, koristasime, vahepeal käisime ujumas jne jne. Mingi kümne paiku hakkasime Tartu poole sõitma, esmalt läksime minu poolt läbi, et kohver ära viia(ma läksin sugulaste poole ööseks) ja sain teada, et ME KOLIME. Väga nõme. Siis mingihetk(umbkaudu kolmveerand kaksteist) Hanna paitab kassi ja siis mingihetk koidab "Meil on kass autos ju!!!" Vaene Willu:( Siis me sõidame kähku Lepikusse, jääme magama(pm ma loen veel natuke ja Hanna teeb endale maniküüri), äratuse panime mingi kella üheksaks, siis ma umbkaudu ärkan äratuse peale, komberdan kuidagi lauani, panen äratuse kinni, tuigerdan voodisse tagasi, tuleb meelde, et pean Hanna üles äratama, ta ärkab paariks minutiks, magab siis edasi. Samasugune asi juhtus kell 10. Ma ärkan mingi 12:07, Hanna on juba tund aega üleval olnud ja valmistab browniet(nomnom), joon oma tavapärase kohvi ära ja siis passin mingi õhtuni Hanna pool, kuna ta oli oma mobla Jaani autosse jätnud ja laenas minu oma, et Säde-Mai poole minna:P
Täna oli(või on)selline...tavaline päev, empsilt sain ma kingituseks selle Nina Ricci 'Premiere Jour' lõhnaõli, mida ma tahtsin ja papsi kingitus on tegelikult veel lahtine, muidu oli selleks The Cranerries kontserdipilet (yay), aga ma võin veel valida, kui midagi muud tahan, kuigi ma ei usu, et oma otsust muudan :D

Ma nüüd varsti maale perega sünnipäeva pidama :P



No comments:

Post a Comment