Wednesday, June 8, 2011

So I just lay back and laugh at the sun...

Hey :)

Nagu mõned juba avastasid on mu blogi nüüd kinnine, kes tahab seda lugeda, võtku MSN-i kaudu ühendust:D
Igatahes...
Üleeile õhtul(ehk siis teisipäeval) sõitsin korraks Pühajärvele ujuma...hüpata oli ofc. kõige lahedam :D
Ja siis tuli mu täditütar meie juurde ööseks :)
Mingi kolmeni vaatasime mingit filmi ja siis jäime magama:D
Ma alguses ärasin mingi kell 8 ja pärast seda kell kümme ja mamps tegi Rikkaid Rüütleid(nomnom) ja siis me mingi Hannaga ns arvutis(ma ahistan järjekindlalt Eesti Suurimat Järjejuttude Foorumit XD) ja siis ma läksin mingi 13:17 ära, et õigeks ajaks trenni jõuda(jamh, minu ajataju on küll nullis), jõudsin mingi pooleks kohale, Laura, Jane ja Kristo olid juba kohal, mina(ofc.) pidin Kristoga mängima, alguses oli tüütu, lõpuks suht norm. Siis mingihetk jõudis Siim ka kohale, läks mängis Kristoga soojaks(mis tähendab,et mina laisklesin) ja siis läksime meie, tüdrukud, tehnikat tegema ja poisid niisama...olid. Emm, Anu õpetas meile kähku drivevolle selgeks, korjasime pallid kokku ja hakkasime 'kolme' mängima. Hiljem kolmnurka ja siis jalutasin Janega koju, Jane tahab endale täiega peegelkaamerat, nii et tal on vaja kuskile tööle minna ja malevas saab nii vähe raha...kuid õnneks ma tean mingi kahte kohta, kuhu äkki saab meid sokutada, sest...kes siis rahast ära ei ütleks*kulm* Ilgelt pika ringiga tulime muidugi:D Ja siis ma mingi jõuan koju, Hanna passib arvutis :D ja siis me niisama vaatasime poodides ringi, ma leidsin endale ühe täiega laheda jaki, kleidi ning vöö, äkki ma saan sünnipäevaks *kutsusilmad* ja...emm...nüüd ma olen siin...ja...hängin...aga...nüüd...ma...lähen...ära...tsau...

No comments:

Post a Comment