Sunday, June 5, 2011

Seriously, it's okay if you're obsessed with me...


Nii palju on juhtunud, nii et arvatavasti tuleb seekord suhteliselt pikk postitus:D

Reede:

Aktus ja siis tuli tunnistustele Toomemäe kiriku varemetesse järgi minna ja siis läks mingi 9 inimest(mina k.a.) Operasse pitsat sööma. Kaarel suutis mingihetk oma pizzatüki põrandale pillata ja Lotta siis hõõrus Kaarli isetehtud labidaga juustu põrandale laialiXD Muuseas, Marcus oli ainuke, kes ei söönud. Me vaidlesime Lottaga selle üle, kas ta on anorektik või lihtsalt sööb vähe. Siis mingihetk hakkasime ära minema, mina ja Meril veel kallistasime Kaarlit ja siis läksid kõik eri suundadesse, peale minu, Merili, Lotta, Epu ja Marcuse, me suundusime Musumäele(teadagi, miks*kulm*).
Seal sai ka mingi ilgelt naerda, Lotta sodis meie nimede esitähed ja kuupäeva pingile, me leidsime 3 röövikut ja nägime, kuidas pruutpaar oma luku selle võre/tara/asjanduse külge kinnitas:)Ja ilgelt tarka juttu panime koguaeg loomulikult ning  siis toimus mingi ilge kallistustseremoonia (mina ei osalenud ja Meril oli ära läinud) ja siis läksime laiali.

Laupäev:

Teele sünnipäev. Ostsin talle Kaubamajast imearmsad kõrvarõngad ja küünelaki. Jäin sinna hiljaks natuke, nii et mingi osa inimesi oli juba kohal(Rivo, Epp, Emili) ja siis me niisama natuke lollitasime ja siis tuli Hendrik, siis tuli Sixten ja pärast seda tuli Annabel. Annabelil oli muuseas ILGELT lahe kingitusXD
Siis me olime. Mina ja Emili päevitasime batuudil ja teised...tegid igatahes midagi. Emm... siis tuli Marcus(kell pool kolm), nad mingi lollitasid Rivoga batuudil peal(saltod, jne.) ja siis läks veesõjaksXD
Ma sõna otseses mõttes tilkusin ning väänasin oma pluusist vett välja, õnneks olid mul vahetusriided kaasas ja ma polnud oma kosse märjaks teinud.Sõime natuke ja siis jälle välja. Mingi hüppasime batuudil ja kiikusime ja mingihetk mängisime koera(Marcus on suht vägivaldne seda mängides, ma lõin teda kogemata kergelt näkku, kuna ta pm kakles minuga palli pärastXD) Varsti sai see läbi ja meil oli ilge probleem, et kes meid koju viib. Alguses pdi meid Rivo viima, aga ta läks Marcuse maakodusse kuskile Elva lähedale ja ta tuuakse sealt õhutul koju ja siis ütles Annabel, et me saame temaga. Niisama lebotasime ja siis tuldi Marcusele järgi. Neil oli kass autos. Ilma puuritaXD Aga tal oli saba otsast ära saetud:'( Vaeseke. Marcus küll vätis, et ta oligi sellisena sündinud, aga come on, ükski kass ei sünni viie sentimeetri pikkuse sabaga. Kuidas saavad küll osad inimesed nii julmad olla...paneks seina äärde ritta ja laseks maha kõik sellised sadistid:(  Aga noh...siis läksime koju ja nüüd ma sain õnneks 2 päeva üksinda kodus olla, aga nad tulevad nüüd linna tagasi. Kahjuks. Ahjaa, 10 Things I Hate About You show sai cancelled, ma ei saa aru, kuidas see võimalik on, see on nii lahe show lihtsalt, BUUHUU:(!!

No comments:

Post a Comment