Tuesday, October 4, 2011

If I could write you a song to make you fall in love, I would already have you up under my arm...

Hello:P

Täna oli mingi lõbus vnii, koolis sai nalja javärkijasärki noh midaiganes ühesõnaga. Mingi käsitöös tantsisime aulas, ma õppisin poole tunniga sammud selgeks, TASE, kuna mai tahtnud alguses osaleda. Siis mingi inimeseõpetust jälle ei toimunud, on mingi värk, käsitööst saime ka pool tundi varem ära, jess, siis tegin kähku järelttö ära prantsuse keeles, sain nelja, oleks viie saanud, aga tegin paar lolli viga ja siis õps küsis suuliselt(ma polnd vahepeal õpikut avanud), et mis tegelikult oleks pidanud olema ja ma teadsin kõike-.- Nojah, juhtub. Siis kähkukähku gardekasse, riided selga, õues sammaste vahel kõrvaklapid pähe, kõnnin värava poole, kurat keegi tagant tuleb paneb mulle kummipaela(selle suure no) pähe, mul on nagu WTF, kurat marcus ise irwas end seal kõrval täitsa segaseks, peksin teda natuke, siis hakkasime kõndima ta küsis kus ma elan ja ma olin nagu siinsamas ja siis ta nagu fakk, aga sa kõnnid koguaeg sealt mõõda ju ja ma ütlesin, et ma saadan inimesi ja siis ta tahtis et ma teda ka saadaksinxD No siis kõndisime ja rääkisime igast juttu janii ja siis mingi marcusel tuleb meelde et ta pidi sisejalanõud kaasa võtma kuna tennisejalanõud on väiksed talle. noja siis kõndisime tagasi, magna tuli vastu ja siis marcus hüüdis kaugelt, näe ma leidsin endale uue tüdruku ja mul oli nagu fakkjuu:P:P tglt nad lottaga sitaks armas paar no:D ja siis magna viskas tammetõrudega marcust, pihta ei saanud, loser xD ja siis kõndisime tagasi ja siis saatsin marcust moro poole ja rääkisime niisama ja seal maja ees ka rääkisime ülipalju parkuurist ja JJ-streetist ja BMX-idest ja no kõigest sellest värgist ja ta andis mulle 2 head youtube-i channelit ühes õpetatakse parkuuri ja värki ja teises mingid üliprod tantsijad vnii ülilahe lihtsalt kuidas nad saavad nii ülilahe igatahes ja ta tahab et ma õpiksin rulaga sõitma ja värki ja mu ema tahab et ma läheksin JJ-Streeti niiet nojahh:P:P Siis mingi passisime seal 1001 aastat vähemalt, rääkisime ülipalju igast asjadest ja värki, siis mingi lõpuks moro tuli võttis ülikaua aega siis mingi pistis marcusele oma käe nina alla, näe ma pistsin vahepeal oma käe mingi sita sisse on ju rõve? mul oli nagu HAHAHAHAHHAHA, marcus oli nagu iuuuuuuuuuu... ja siis vahepeal vedasime marcusega kihla, mina ütlesin, et pole võimalik, et tal on sixpack ja ta ütles et on küll, et kui kolm inimest ta väidet kinnitavad siis on ta võitnud, siis ma mingi morolt küsisin et marcusel on üldase sevenpack üks piklik ka veel all, homme küsin lottalt ka, maitea keas kolmas olla võik, mingi matu või karltoomas äkki:P:P Nu davai ma nüüd prantuse keelt veel õppima, igatahes ülifun päev olixD
davai tsau

2 comments: