Friday, October 14, 2011

joujou, sorry, et pole kirjutanud nii kaua, ülibusy koguaeg :P
täna kooli polnudki, kuna homme õpilaste aktus ja miina härma juubel :)
jessjess, proov oli kell 11:45 vnii sellel kellajal tuli igatahes kohal olla lavale saime mingi 13:00 12:45 võimidagi õudne igatahes xtramõttekas oli nii vara kohal olla eksole? siis mingi epp jättis mu imeilusa superkaabu kooli-.- kuna magna ja paul tegid liiga palju nalja, loog :P
siis mingi proov oli mõttetu, mul pole saapaid oli mingi jama vaatab igatahes äkki saab kudagi homseks :P
neljapäeval oli lahe, rahel ütles et 'külmkapp sulas üles' teile ei jõua kohale aga nojah, ta sai peksa natuke, ainlt natuke :P täna tegi epp minu ja robertsi simsi me abielus nüüd, ohjess, dream come true :P :D
käisime pitsat söömas operas ja epu juures oleks peaaegu magama jäänud, seal haigelt palav :P
siis kalevil uus desiree šokolaad väljas creme brule vmidaiganes maitsega ülihea igatahes :P:P
elu pole ilus. tuju pole enam nii hea igatahes üks väike asi ajas tegi tuju halvaks/kurvaks aga vahet pole ausõna :/
niisiis mingi homme ka suht vara vanemuisesse teeme siis margi täis kenasti :P
igatahes kindlasti osalen selles õpilasvahetuses see veeriku-MHG, aga loosimine tuleb, ma loodan et mingi edviniga ei lähe vnii see oleks haige :P hellerin tahtis et ma osaleksin ja siis oleks hanna ka hawaiilt tagasi :P
dvj tsau

No comments:

Post a Comment