Thursday, October 20, 2011

One change and everything changes.

jou

Kool oli norm magu tavaliselt, pildistamine oli, loodan et mingi freaky näoga ei jää nagu eelmine aasta:) Siis muidu inkas tegime mingit halloweenivärki ja vene keeles õnneks ns rääkisime(winwin) noja siis oli kool läbi ja siis paps pidi mind trenni viima aga kuna me mingi ülivara jõudsime sinna siis läksime mingist tehnika või mingi muu värgi poest läbi ja ma leidsin endale täiuslikud kõlarid ja maki<3 no siis mingi trenni kähku, jäin Heleniga garderoobi rääkima ja siis Jane tuli mind otsima:D Anu mingi täiega pahane, KUIGI Siim Tanel jääb iga esmaspäev veerand tundi hiljaks ja läheb veerand tundi varem ära-.- Ebaõiglus:S
Siis alguses tegime ns soojendust, siis seda värki, et kui kaotad siis kohe vahetub ja nagu kahel poolel vnii raske seletada:D Siis mingi paaridevärk, siis kolmnurk, seal oli nii, et ühel pool olid mina, sassu&rassu ning teisel pool Siim Tanel, Johanna ja Helen, ja siis mingihetk Anu ütles millegi peale"et seal teisel pool ju ka enamus tüdrukud"(ta mõtles seda poolt, kus olid Johanna, Siim Tanel ja Helen) ja ma mingi väänlesin seal karmides naerukrampides no:P:P:D Siim viskas mind pallidega:D Siis rootslast ja siis trenn läbi ja siis kojukoju kähku :P no ja ma ei suuda vaheaega ja selle lõppu ära oodata, sitaks tahaks veerikusse, hanna juba kolmapäeval kodus tagasi,JESS,miss u, baby:P Noja muud erilist midagi ei toimu, form sureb vaikselt välja,ma kardan, aga suva see :D
dvj tsauki

No comments:

Post a Comment