Monday, October 3, 2011

sorry, pole kauakaua kirjutan, kiire post siis.

Kool oli funfunfun, niisama nalja sai, igasugust jama juhtuse, sain natuke häid hindeid värki ja särki.
Siis trenni, Rahel on Hispaanias niiet meid oli vähe. Mina, Alexandra, Matthias, Siim Tanel ja Kristo. Siis mingi niisama mängisime ja no tegime igasugust soojendust ja staffi janii, siis mingid eeskäe ja tganatkäelöögid ja värk, ma lõin mingihetk Siimule pihta, ta totaalset arvas et see oli meelega aga ei olnud ju:/ Siis tegime ülipalju serve, Siim ahistas, niiöelda kogemata ei saanud palli kätte servides ja kui sai siis 'kogemata' lõi selle minu pihta. Mingihetk istus ta kuskile ääre peale maha ja lunis et ma teda viskaksin palliga:P:P Ma vaidlesin vastu'et nagunii saan anult tappa' aga ta lubas et ei pane reketit ette ja no nii ahvatlevale pakkumisele ei saa ikka ära öelda:D Ta muuseas ei pannudki reketit ette, ma lihtsalt viskasin mööda-.- Siis niisama chill veel seal jnii, mingihetk läks Siim ära tantsima(üüüüüüüüüü:P) ja siis tuli Johanna et head aega öelda janii ja tõi mulle oma Türgi käevõru või nii, kuna see sobis minu omaga, see lihtsalt nii super armas,tibu, head mälestused on olnud, eksju?;) Ta on otse loomulikult sinna tagasi oodatud, loodame et ta mõtleb selle pakkumise üle järgi:P Nojahh, niiet tule siis sinna kui JJ-Streetis igav hakkab :P
Siis mingi lunisin et sassu mind ootaks ja saatsin teda tema ülipro tennisist sugulase poole keda kodus ei olnud:P Ja ma suutsin mingi minutiga ära eksida vno ma arvasin et ma eksisin aga tegelikult ei eksinud ga ma vahepeal siiski eksisin, loog ju?!:P
Ja siis mingi koju ja õppima ja tglt ma magama kohe
davai, sorri et nii lühike post kiire praegu-.-

No comments:

Post a Comment