Wednesday, October 19, 2011

jou

sitaks lahe päev oli täna, esmalt kool ja nii seal mingi värk oli, siis kool sai läbi, siis kohekohe bussi peale ja Viljandi poole sõitma, trenni ei saanudki kahjuks minna-.-Sassu oli tige:D
Siis mingi ülikaua sõidame bussis sai ülipalju nalja Raheli ja Epu ja Martaga ja siis jõuame kohale mingi sunnitakse meid seal lossivaremetes jalutama, ma mingi karmilt külmetan seal oma lateksites ja seelikus, ohjess-.-
Siis lõpuks kui ma mingi üliporine ja märg jnii(kuna seal mingid ilged ehitustööd ja siis on hästi räpane seal ja mingid kraavid on ka),on vaba aeg, otsime neljakesi pappa pizza üles mingi see pleiss upub juba meist ja paralleelidest, no igatahes leiame endale mingi koha jnii pizza tuleb ülikaua aga hea oli, siis r-kioski ostan neid häid uusi wrigley's nätse nendega luuuuuuv mul <3 siis mingi epp kaotab kaheeurose jäätisekülmiku alla ära, toob õuest mingi toki, üritab seda kätte saada, marta läheb ühe lagritsa eest appi, meil raheliga oli nagu'we don't know you' :P
siis edasi külakiigele seal ka mingit kreisit värkisärki, rahel sülitab mind nätsuga,mille MINA TALLE ANDSIN,love u too, eksole:P siis ma sülitan vastu aga mõlemad sülitasime mööda:S
no siis mingi ns hängime ja lõpuks bussi juurde ja asjad sinna ja siis teatrisse seal passime suht kaua mingite piletitega oli jama vnii lõpuks hakkab etendus peale suht lahe oli kuigi raamatust absolt erinev aga suva see siis vaatame esimese vaatuse ära vaheaeg ns hängime seal natuke mingihetk tuleb agatha või kesiganes raheli juurde ütleb et nemad said veerikusse nädalaks(õpilasvahetus) siis me mingi eleriniga ülikähku tormame marje juurde küsime kes meie klassist said õps suht ehmunult et teie kaks saitegi mul on nagu JESSJESSJESSJESSOHJESS*hüppab üles-alla*JESSJESS:D no ülilahe igatahes siis vaatame "Nullpunkti" edasi, lemmiktegelane on Alexander ehk saš(h)a siis :D tagasitee oli ka vägaviis viskasin (paralleelklassi)kaarlile(meelega) pudeliga vastu nägu kuna epp palus mul visata, kuna kaarel oli eppu visanud ja epp ei ole (endaarust) väga hea viskaja igatahes nalja sai siis mingi rahel laskis mulle enda ipodist ülihead laulu lihtsalt:P no ja rääkis koguaeg mingitest õudsetest inglitest niiet ma täiega kartsin koju kõndida-.- aga no vahet pole ülilahe lihtsalt on elu praegu:D kohekohe vaheaeg ja siis veerikusse nädalaks ja hanna on ka kolmapäeval hawaiilt tagasi ühesõnaga elu on ilus ja mitte kohe kindlasti nullpunktis:P:P

dvj ma nüüd pessu:D

No comments:

Post a Comment