Monday, October 24, 2011

Set me on fire.

Jou.

S****s tahaks Pariisi tagasi. Ma loen ühe mingi ülikuulsa või kelleiganes moeinimese blogi ja no OMG neil seal mingi suvi ju veel-.-veab
Nojamh, igatahes mingi suht vaheaeg on ja värki mnjaa mõttetu on olla:D Igatahes trenn oli täna Mattias on õnneks kuhugi kadunud vno ma ei tea Anu tegi vaheaja puhul turniiri ma kaotasin Sassule ja Johannale ning võitsin Siimu ja Rahelit siis tegime lõpus mingit paariskümmet ja värki Anu ütles et ma oli täna väga hoos ja mängisin hästi:D:D Noja siis Sassu lihtsalt ÜLIPALJU ahistas mind riietusruumis, kõrv on ikka veel täiega valus-.- ÄÄÄÄÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÕÕÕÕÕÕÕÕÜÜÜÜÜÜÜÜÜ ja siis ma kõndisin koju no ja midaiganes mmingi mõttetu post sorry guys:D
nii meeldib see kiizo seal;)

 kuulake see hea :D

No comments:

Post a Comment